Duże Projekty

English | Polski


Project Status: W RENOWACJI (DOPOSAŻANIE).

CONRAD CONSUL jest najsilniejszym pływającym dźwigiem w Polsce. Może unieść ponad 400T. NAVINORD odpowiada za wybór i instalacje systemów nawigacyjnych i łączności. Poza tym opracowaliśmy i wykonaliśmy kilka systemów diagnostycznych “pod zamówienie”, np. system (LMSmk1) obsługujący 6 różnego typu tensometrów. Dzięki współpracy z naszymi partnerami mogliśmy wyposażyć jednostkę w System Zdalnego Monitorowania Parametrów (MSAS) umożliwiający zdalne podgląd wielu parametrów pracy jednostki, np. ciężary na poszczególnych linach czy pozycja i prędkość poruszania się.


Status projektu: PRZEKAZANY ARMATOROWI.

El Mellah to 110-metrowa jednostka szkoleniowa, zaprojektowana przez CHOREN DESIGN & CONSULTANCY a budowana przez stocznię REMONTOWA SB dla akademii morskiej z Algierii.

NAVINORD jest generalnym podwykonawcą biur projektowych w zakresie systemów nawigacyjnych, łączności i bezpieczeństwa oraz wykonawca planu romieszczenia anten, aranżacji mostka, aranżacji głownej konsoli nawigacyjnej i manewrowej. Spora część informacji dot. projektu objęta jest tajemnicą handlową. Po więcej informacji zapraszamy wkrótce.

 

 


Status projektu:PRZEKAZANY ARMATOROWI.

C-131 (39m LOA) najpewniej stanie się nową definicją “super-jachtu”.  Najwyższy standard wykończeń, bezpieczeństwo i komfort żeglugi to filary tego projektu.

NAVINORD jest generalnym podwykonawcą stoczni w (CONRAD SHIPYARD) w zakresie projektowania kompletacji systemów elektroniki morskiej  oraz koncepcji rozmieszczenia anten oraz aranżacji kosoli nawigacyjnej i manewrowej. Do zakresu prac zaliczyć też można nadzór nad pracami instalacyjnymi oraz szeroko pojęte konsultacje techniczne.  Wysoki wymagany poziom wykończenia jednostki wymaga zgrania niezawodności i bezpieczeństwa z elegancją i nowoczesnym wzornictwem. W tym wypadku nawet podstawowe systemy nawigacyjne (GPS, AIS, Navtex) wyposażone zostały w ekrany dotykowe. Wszystkie dane projektu objęte są tajemnica handlową.


Status projektu: W BUDOWIE.

Flying Clipper to 161-metrowy luksusowy żaglowy hotelowiec, zaprojektowany częściowo w Polsce przez CHOREN DESIGN & CONSULTANCY.
NAVINORD jest zaangażowany w doradztwo techniczne na polu systemów nawigacyjnych, łączności oraz bezpieczeństwa.

Flying Clipper po ukończeniu będzie największym na świecie pływającym żaglowcem. Jesteśmy dumni, że możemy brać udział w tym projekcie.


Status projektu: PRZEKAZANY ARMATOROWI.

Selene (36m LOA) to żaglowy super-jacht o możliwościach regatowych co czyni go kolejnym w naszym portfelu zamówień unikatowym projektem. Dla tej jednostki najważniejsze są dwa aspekty – komfort i szybkość pod żaglami.  Pięknie wykończony i bogato wyposażony w elektronikę będzie arcydziełem w swojej klasie.

NAVINORD jest generalnym podwykonawcą stoczni (S.M. EUROPE) w zakresie projektowania kompletacji systemów elektroniki morskiej oraz nadzorów i konsultacji technicznych. Odpowiadamy także, że wykonanie planu rozmieszczenia anten oraz koncepcji aranżacji mostka. Już nie możemy doczekać się prób tego nietuzinkowego jachtu. Wszystkie dane projektu objęte są tajemnica handlową.

 


Status projektu: PRZEKAZANY ARMATOROWI.

Le Que Don TO 67-metrowa żaglowa jednostka szkoleniowa zaprojektowana przez CHOREN DESIGN & CONSULTANCY. Żaglowiec zbudowała i dostarczyła do armatora (w Wietnamie) stocznia MARINE PROJECTS LTD. (Gdańsk, Polska).

NAVINORD był generalnym podwykonawcą biura projektowego oraz stoczni w zakresie projektowania i doboru systemów elektroniki morskiej; nadzoru nad pracami instalacyjnymi; planowania oraz prowadzenia prób urządzeń i systemów elektroniki morskiej. Odpowiadaliśmy także za wykonanie planu rozmieszczenai anten oraz koncepcję aranżacji mostka, skrzydłowych konsoli manewrowych oraz szkoleniowego stanowiska manewrowego na pokładzie otwartym. Jednostka została wyposażona w M⁠a⁠r⁠i⁠n⁠e⁠ ⁠T⁠r⁠a⁠i⁠n⁠i⁠n⁠g⁠ ⁠S⁠u⁠p⁠p⁠o⁠r⁠t⁠ ⁠S⁠y⁠s⁠t⁠e⁠m⁠ ⁠MK2. System MTSS-2 to wspólne dzieło firm NAVINORD, TBTelecom oraz stoczni MARINE PROJECTS LTD. Unikatowy system MTSS-2 uczynił z jednostki pływającą akademię morską.


Status projektu: PRZEKAZANY ARMATOROWI.

BAYAGBONA to 36-metowa jednostka badawczo rybacka zbudowana dla Instytutu Oceanografii z Lagos (Nigeria). Jednostkę zbudowała i dostarczyła do armatora STOCZNIA WISŁA (Gdańsk, Polska).

NAVINORD był generalnym podwykonawcą stoczni w zakresie projektowania i doboru systemów elektroniki morskiej; nadzoru nad pracami instalacyjnymi; planowania oraz prowadzenia prób urządzeń i systemów elektroniki morskiej. NAVINORD pełnił w tym projekcie także funkcje przedstawiciela armatora i inwestora.


Status projektu: PRZEKAZANY ARMATOROWI.

STS GENERAŁ ZARUSKI to 25mdrewniany kecz, zbudowany w  1939 w Szwecji. Po burzliwej służbie i wielu latach trudnych przejść ze zmianami systemowymi konieczny okazał się kapitalny remont jednostki. W 2012 roku zakończył się projekt GDAŃSK RATUJE ŻAGLOWIEC i STS Generał Zaruski został odbudowany.

NAVINORD udzielił wsparcia inwestorowi i armatorowi jednostki w zakresie projektowania, kompletacji i konsultacji technicznych dot. elektroniki morskiej. Jesteśmy dumni, że mogliśmy brać udział w tym społecznym projekcie.